dinsdag 3 januari 2012

Myn nieuwe aanwinst



Ik ben vorige week donderdag met mijn beste vriendin naar het wijnegem shoppingcenter geweest. Het was heel leuk maar aangezien al mijn geld al bijna op was aan kerstcadeau's, heb ik toch nog dit kunnen kopen.

Het is een portmonee van de six. Dat is dat ene merk van juwelen en accessoires. De portomonee koste denk ik ongeveer 12.95euro. Dat is niet echt zo heel veel.

De portomonee is aan de voorkant mooi afgewerkt met een bloemachtige kant. Ik hou er echt van. Dit is denk ik de mooiste portomonee die ik ooit heb gehad.

Aan de binnenkant kun je langs 2 kanten kaartjes steken en in het midden is er een zakje met een ritsje waar je muntstukken in kunt steken.

De portomonee heeft een handig formaat vind ik en je kan er veel in kwijt. Het is zeker een aanrader.

Hebben jullie een portomonee of handtas waarvan je zegt: dit is echt geweldig??

Until next time,
Lisanne xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten